روش های پرداخت

تمامی مراحل پرداخت در زیباتک به صورت آنلاین می باشد. با انتخاب یکی از درگاه های تعریف شده روش پرداخت اینترنتی را انتخاب کنید که در این صورت  سایت  جهت تکمیل سفارش، شما را به درگاه اینترنتی انتخاب شده انتقال خواهد داد.

 در این مرحله با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی از جمله شماره کارت، CVV2، رمز اینترنتی دوم  یا پویای  کارت خود،  مرحله پرداخت رو به پایان برسانید و جهت اطمینان، بعد از تکمیل این مرحله  شماره سفارش شما اعلام می شود همچنین از طریق پیامک نیز اطلاع رسانی خواهد شد  .

روش های ارسال سفارش

کلیه سفارشات تهران و شهرستان‌ها با سرویس پست پیشتاز اداره پست جمهوری اسلامی ایران برای شما عزیزان ارسال می‌شود.

قوانین مرجوعی و تعویض کالا

1- محصول داخل بسته شکسته یا ریخته شده باشد.
2- محصول دارای تاریخ انقضای زیر 6 ماه باشد و این موضوع در سایت درج نشده باشد.
3- رنگ محصول اشتباه ارسال شده باشد.( در این حالت تنها در صورت باز نشدن بسته بندی امکان مرجوعی وجود دارد)
4- عدم تطابق محصول تحویل گرفته شده با محتوای درج شده در سایت زیباتک (کالای متفاوتی ارسال شده باشد )
5- در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده زیباتک خواهد بود.

نکات قابل ذکر
  • لازم به ذکر است در صورت وجود مشکلات قید شده در بالا، هزینه ارجاع محصول سفارش داده شده، برعهده زیباتک خواهد بود. مشتری گرامی در صورت مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی و نقص ظاهری در مرسوله، از تحویل گرفتن آن از مامور پست خودداری نمایید؛ در غیر این صورت پس از باز شدن بسته زیباتک هیچگونه مسئولیتی در قبال ارجاع و تعویض آن به عهده نخواهد گرفت.
  • تعویض یا ارجاع محصول یا محصولات خریداری شده، تنها در صورت عدم بازشدن محصول و عدم آسیب فیزیکی برچسب ضمانت اصالت کالا امکان پذیر خواهد بود.
  • در صورت مشاهده هرگونه مشکل، به منظور ارجاع محصول یا محصولات خود حداکثر پس از 24 ساعت از زمان تحویل مرسوله، درخواست مرجوعی خود را از طریق شماره تلفن موجود در سایت اطلاع دهید. پس از تایید درخواست مرجوعی توسط کارشناسان محصول مورد نظر را به صورت اولیه به آدرس تهران، افسریه، مسگر آباد، خ. نصرالله غلامی، خ. شهدای گمنام پلاک 15 ارسال کنید.
  • پس از تحویل محصول یا محصولات ارجاع شده به زیباتک و مورد بررسی قرار گرفتن آن، در قدم ابتدایی محصول یا محصولات مورد نظر تعویض و برای مشتری به صورت رایگان ارسال می شود. در غیر اینصورت وجه پرداخت شده حداکثر تا 72 ساعت، به شماره کارت ثبت شده در پروفایل کاربر، عودت داده خواهد شد.

لغو سفارش

به منظور لغو سفارش، حداکثر 24 ساعت قبل از زمان ارسال مرسوله مشخص شده از سمت مشتری،  با بخش پشتیبانی زیباتک تماس حاصل فرمایید. در صورتی که سفارش ارسال نشده باشد امکان لغو سفارش وجود دارد و چنانچه پرداخت مبلغ سفارش از طریق درگاه های اینترنتی انجام شده باشد، مبلغ پرداختی شما  ظرف 72 ساعت به شماره کارت ثبت شده در پروفایل کاربر عودت داده خواهد شد.

ارتباط با واحد امور مشتریان

شماره تلفن: 02133454963
تلفن همراه : 09021873860
ایمیل: [email protected]

ساعات پاسخگویی

بخش امور مشتریان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ پاسخگوی تماس مشتریان عزیز می باشد.

این یک صفحه نمونه است.

بررسی اجمالی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

چندین نوع کالا از عودت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.

موارد غیر قابل برگشت اضافی:

کارت هدیه
محصولات نرم افزاری قابل دانلود
برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی

برای تکمیل بازگشت شما، ما نیاز به رسید یا مدرک خرید داریم.

لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.

شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:

کتاب با نشانه های آشکار استفاده
CD، DVD، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است.
هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا از بین رفته است.
هر کالایی که بیش از 30 روز پس از تحویل برگشت داده شود
بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می‌شود و اعتباری به‌طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما در مدت معینی از روز اعمال می‌شود.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده‌اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده‌اید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.

موارد فروشی

فقط کالاهای با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست.

مبادلات

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی به آدرس {email address} ارسال کنید و کالای خود را به آدرس: {physical address} ارسال کنید.

هدایا

اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، به ازای ارزش برگشتی خود یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، گواهی هدیه برای شما پست می شود.

اگر کالا هنگام خرید به‌عنوان هدیه علامت‌گذاری نشده بود، یا هدیه‌دهنده سفارش را برای خودش ارسال کرده بود تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیه‌دهنده بازپرداخت می‌کنیم و او از بازگشت شما مطلع می‌شود.

ارسال و بازگردانی

برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس زیر ارسال کنید: {physical address}.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.

اگر اقلام گران‌تری را برمی‌گردانید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.

کمک خواستن؟

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و بازپرداخت با ما از طریق {email} تماس بگیرید.